mars, 2020

tis31mar15:3018:00I kundens skor - premiärföreställningen flyttas fram15:30 - 18:00

Mer

Evenemangsinfo

Har du någonsin tagit på dig någon annans skor? Då har du säkert upplevt att det inte känns som det brukar, utan annorlunda och lite obekvämt. Precis den känsla som ofta uppstår när man i en organisation försöker förstå dem man är till för: Kunderna. Eller medborgarna, brukarna, gästerna, patienterna, eleverna, klienterna …

Klas Hallberg har i sin nya bok ”I kundens skor” slagit följe med Per Kristensson, professor i psykologi vid Centrum för tjänsteforskning på Karlstads Universitet, för att motivera dig och din organisation att uppfylla kundernas behov, hjälpa dem att bli bättre och nå sina mål.
Underhållande och sakligt visar de hur viktigt – och svårt – det är att sätta sig in i kundens perspektiv. Det finns inte några mirakelmediciner eller färdiga recept, men väl förhållningssätt, forskning och frågeställningar som kan leda till att man tar några verkligt värdeskapande steg tillsammans med kunden.

FIKA OCH BOK INGÅR I ENTRÉPRISET!

Tid

(Tisdag) 15:30 - 18:00

Scroll to Top
X
X